Szukaj na tym blogu

sobota, 17 września 2016

Znowu to zrobiłam...

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z prezencikiem, jaki poleciał do Bożeny. Tak, tej od rocznicowych kieliszków. W trakcie ustalania szczegółów przyznała się, że ma urodziny dzień przed naszą rocznicą. Obmyślałam więc co by tu fajnego Bożenie zrobić i miałam nadzieję, że jej przesyłka przyjdzie odpowiednio wcześnie. Przyszła tydzień przed czasem, więc miałam już adres i mogłam spokojnie dokończyć i wysłać prezent solenizantce.

A co wymyśliłam? Ano, miałam jeszcze jeden słoik ;) Tak, ten fajny pękaty. W dodatku już go miałam wstępnie zagessowany. Pomyślałam sobie, że skoro mój słoikowy świecznik tak się spodobał, to zrobię kolejny, specjalnie dla Bożeny. Tym razem w kompletnie innym stylu. Jest gaza, jest koronkowa serwetka, są tekturki, są mgiełki,stemple, splash, odrobina pearl pigmentu i kwiatki.
Jesiennymi listkami chciałam nawiązać do kartki, którą pokażę Wam następnym razem (kartka nie byle jaka, bo dostała wyróżnienie w pewnym konkursie ;))
















Tym razem nie wybrałam się na potrzeby sesji do ciemnej łazienki. Zdążyłam jednak zrobić kilka fotek w momencie, kiedy skończyłam. Ze względu na porę, wystarczyło zgasić w pokoju światło. Pierwsze zupełnie po ciemku, drugie z zapalonym lekkim światłem.





Świecznik postanowiłam zgłosić na wyzwania:

- Mixed Media Warriors
 w końcu jest i złoto, jest i czerwień, i trochę zieleni, są i jesienne listki ;)

http://mixedmediawarriors.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-mmw-8-kolory-jesieni-challenge.html


- Craft Style. Myślę, że stempel imitujący spękania jest dosyć widoczny ;) Najbardziej chyba na ostatnim (w pełnym świetle) zdjęciu.

http://craftstylepl.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-27-praca-ze-stemplem.html

15 komentarzy:

  1. No to cudny prezent Bożenka dostała. Super sa te Twoje mediowe słoiczki - świeczniki. Widać że pokochałaś mediowanie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokochałaś pękate słoiczki całym serduchem, to widać 💐 Bożenka dostała piękny prezent, jestem ciekawa kartki do kompletu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje, choć ja dodatkowo wykorzystałabym Twój świecznik jako wazonik. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna praca:)! pozdrawiam cieplo:) malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Super słoiczek na świeczuszkę. Bożenka zadowolona, a Ty tym bardziej. To mediowanie, to jakaś zaraza, gdzie nie spojrzę, tam wszyscy się w to bawią, ale jest super i efekt zaj...fajny.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie zmediowany słoik! Super.
    A ja przychodzę tu podziękować Ci za nagrodę jaką od Ciebie dostałam bo właśnie osobiście ją odebrałam. Zapraszam na mój blog
    http://majalena.blogspot.com/2016/09/odebrana-nagroda-z-wyzwania-ktm.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały słoik. Pięknie zmediowany 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały pomysł, rewelacyjny prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Rewelacyjny ten słoik... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No i bardzo dobrze, że po raz kolejny podjęłaś się wyzwania. Świetna dekoracja za dnia jak i w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale boski. Strasznie takie mi się podobają ale mnie z mediami zupełnie nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny słoikoświecznik 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna babcina serwetunia! ale może i nieszkoda, bo pięknie tu wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń