Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 grudnia 2015

Wszyscy się chwalą, to ja też ;)

Tylko u mnie będzie bardzo króciutko, ale i tak bardzo się cieszę, że znalazły się osóbki, które o mnie pamiętają i znalazły chwilkę, żeby posłać mi cząsteczkę siebie :) Tak, "cząsteczkę siebie", bo chyba każda z Was przyzna, że w każdą swoją pracę wkłada swoje serducho :) ja o tym wiem i to doceniam, bardzo ;) i dlatego też bardzo, bardzo Wam dziękuję :*

Pierwsza przyszła karteczka od Marty. W dodatku z niespodzianką - całym tabunem złotych i srebrnych gwiazdeczek, takich brokatowych :)




Potem trafiła do mnie paczuszka od Gosi z Gosikowego Zakątka z przesyłką "podaj dalej". Już się Wam chwaliłam, ba, nawet już się dwie chętne osóbki do obdarowania znalazły. Ale stwierdziłam, że jeszcze raz pochwalę się świąteczną karteczką, jaką Gosia do paczuszki dołączyła



A w samą Wigilię mąż znalazł w skrzynce jeszcze dwie koperty. Pozwólcie, że zrobię to alfabetycznie, będzie sprawiedliwiej :P

Oczywiście piękności od Beatki



I cudowna quillingowa od Natalii 




Kochane, z całego serca Wam dziękuję. Każda wywołała duży uśmiech na mojej buźce :)
Zmykam już dzisiaj, pewnie wrócę jeszcze na dniach. A za chwilę zabieram się za tworzenie kwiatuszków, bo zapasy się skurczyły ;)

5 komentarzy:

  1. Nie przestajesz zadziwiać Matko-Polko, idziesz jak burza. Karteczki cudowne dostałaś a i przydasi nigdy za wiele, więc ciesz się póki je masz, bo inaczej będziesz sama musiała coś wymyślać na szybkiego.
    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku Wam życzę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki! I fajnie, że masz już chętne do zabawy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki bardzo ładne karteczki dostałaś . To bardzo miłe jak się wyciąga ze skrzynki kolejne liściki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyciąganie kolejnych kartek ze skrzynek to sama przyjemność :-). Cieszę się, że jako tako radzę sobie z kartkami i mogę je sama przygotować :-)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń